Generalforsamling referat og nyhedsbrev

Nyhedsbrev og invitation til arbejdsdag den 19.juni kl.9-14

Kære medlemmer

Vi har nu afhold vores første generalforsamling med et fint fremmøde, for sidste gang foreløbigt i Støberihallernes have.

Referat fra generalforsamlingen med Formandens beretning og regnskab/budget kan hentes fra hjemmesiden ved klik på link i dokumentlisten.

Ud over det er vi nu flyttet ud af Støberihallerne og er begyndt med indretning i den ene side af bådhallen ved pakhus 8.

Vi vil hermed invitere jer til at komme til arbejds- og infodag den 19. juni fra kl. 9.00.

På dagen vil vi informere lidt om hvad vi har fået lov til at bruge og hvad der ligger af fremtidige projekter som vi i fællesskab kan arbejde på.

Ud over det skal der kalkes lidt på væggene, trækkes ledninger til belysning, bygges nogen skillevægge mod den anden del af hallen og flyttes rundt på materialer. Mød gerne op med lidt eget værktøj som hammer, sav og lidt af hvert, da foreningens værktøj lige nu er pakket i kasser 😊 Materialer og stillads er der sørget for.

Hvis nogen vil tage en kage eller kaffe med er det også dejligt.

Vi glæder os rigtig meget over den nye lokalitet som foreningen nu har fået lov til at bruge og håber på at mange stadig har lyst til at deltage.

Alle er velkomne, og vi serverer en øl eller sodavand når dagen er omme.

Håber vi ses!

Bedste hilsener, Bestyrelsen